werelderfgoed
duurzame ontwikkeling
culturele diversiteit
immaterieel cultureel erfgoed
persvrijheid
vrije meningsuiting
oceanen
gender
jongeren
mensenrechten
vredescultuur
recht op onderwijs
onderwijs voor allen
klimaatverandering
onderwijs in noodsituaties
waterbeheer
informatiemaatschappij
ontwikkeling
afrika
mediaontwikkeling
biodiversiteit
alfabetisering
cultuurobjecten
prijzen
Verenigde Naties
documentair erfgoed
drinkwater
belforten
interculturele dialoog
racisme en xenofobie
onderwatererfgoed
natuurrampenpreventie
restauratie
beleid
educatief materiaal
bio-ethiek
forwomeninscience
natuurlijke rijkdommen
curriculum
kustzones
sociale transformatie
biosfeergebieden
hoger onderwijs
taaldiversiteit
migranten
basisonderwijs
aidspreventie
steden
secundair onderwijs
begijnhoven
leefmilieu
geschiedenis
lerarenopleiding
gezondheid
Unesco-scholen
digitale kloof
archieven en bibliotheken
educatie voor duurzame ontwikkeling
musea
inheemse culturen
tolerantie
onderwijs
volwassenenonderwijs
onderwijsagenda 2030
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
vredeseducatie
gemeenschapsmedia
armoedebestrijding
databanken
doping
artificiële intelligentie
internationale samenwerking
fut
woestijnvorming
leerstoelen
millenniumdoelstellingen
wetenschappelijk onderwijs
mensenrechteneducatie
verdragen en conventies
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
cultuur
oceanografie
tentoonstelling
basiswetenschap
filosofie
eilanden
inclusief onderwijs
archeologie
geopark
buitenlands beleid
natuurwetenschappen
fust
kantoren
gratis en open source software
ethiek
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
onroerend erfgoed
jongerenwerking
natuurlijk werelderfgoed
natuurbehoud
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
diversiteit en gelijke kansen
monumentenzorg
vrede
media
communicatie
landschap
eremologie
ASPnet
mens- en biosfeer programma
Unesco Clubs
aardwetenschappen
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Contact
werelderfgoed
duurzame ontwikkeling
culturele diversiteit
immaterieel cultureel erfgoed
persvrijheid
vrije meningsuiting
oceanen
gender
jongeren
mensenrechten
vredescultuur
recht op onderwijs
onderwijs voor allen
klimaatverandering
onderwijs in noodsituaties
waterbeheer
informatiemaatschappij
ontwikkeling
afrika
mediaontwikkeling
biodiversiteit
alfabetisering
cultuurobjecten
prijzen
Verenigde Naties
documentair erfgoed
drinkwater
belforten
interculturele dialoog
racisme en xenofobie
onderwatererfgoed
natuurrampenpreventie
restauratie
beleid
educatief materiaal
bio-ethiek
forwomeninscience
natuurlijke rijkdommen
curriculum
kustzones
sociale transformatie
biosfeergebieden
hoger onderwijs
taaldiversiteit
migranten
basisonderwijs
aidspreventie
steden
secundair onderwijs
begijnhoven
leefmilieu
geschiedenis
lerarenopleiding
gezondheid
Unesco-scholen
digitale kloof
archieven en bibliotheken
educatie voor duurzame ontwikkeling
musea
inheemse culturen
tolerantie
onderwijs
volwassenenonderwijs
onderwijsagenda 2030
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
vredeseducatie
gemeenschapsmedia
armoedebestrijding
databanken
doping
artificiële intelligentie
internationale samenwerking
fut
woestijnvorming
leerstoelen
millenniumdoelstellingen
wetenschappelijk onderwijs
mensenrechteneducatie
verdragen en conventies
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
cultuur
oceanografie
tentoonstelling
basiswetenschap
filosofie
eilanden
inclusief onderwijs
archeologie
geopark
buitenlands beleid
natuurwetenschappen
fust
kantoren
gratis en open source software
ethiek
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
onroerend erfgoed
jongerenwerking
natuurlijk werelderfgoed
natuurbehoud
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
diversiteit en gelijke kansen
monumentenzorg
vrede
media
communicatie
landschap
eremologie
ASPnet
mens- en biosfeer programma
Unesco Clubs
aardwetenschappen
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Home
Unesco in de kijker
Nieuwsberichten
Publicaties
Evenementen
Opinies
Achtergrond
Unesco in Vlaanderen
Unesco-scholen
Werelderfgoed
Unesco-leerstoelen
Immaterieel Cultureel Erfgoed
Creatieve steden
Documentair erfgoed
Geoparken en biosfeergebieden
Unesco-kantoren en partners
Verbind je met Unesco
Experten
Stages & werk
Patronage
Prijzen
Erkenning
Netwerken
Vlaanderen steunt Unesco
Wetenschapsfonds FUST
Erfgoedfonds FUT
Unesco-thema's
Onderwijs
Wetenschappen
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Over ons
Unesco
Vlaamse Unesco Commissie
Unesco Platform Vlaanderen
Contact
Onderwijsagenda 2030
Lees meer
Unesco lanceert project om Mosoel te laten heropleven
15 februari 2018
Nieuwsbericht
Lees meer
The Unesco Courier januari – maart 2018
6 februari 2018
Publicatie
Lees meer
Onderwijs is een gedeelde verantwoordelijkheid
25 oktober 2017
Nieuwsbericht
Lees meer
69 miljoen leraars tekort om iedereen onderwijs te kunnen aanbieden
5 oktober 2016
Nieuwsbericht
Lees meer
Onderwijs kan sleutel zijn tot duurzame ontwikkeling
7 september 2016
Nieuwsbericht
Lees meer
De weg naar kwaliteitsvol onderwijs en levenslang leren voor iedereen
25 mei 2016
Nieuwsbericht
Lees meer
UNESCO info 97
3 maart 2016
Publicatie
Lees meer
Welk onderwijs voor de toekomst?
22 januari 2016
Nieuwsbericht
Lees meer
Nieuwe focus voor Unesco's onderwijsrapport
8 januari 2016
Nieuwsbericht