werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
duurzame ontwikkeling
culturele diversiteit
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
mensenrechten
recht op onderwijs
klimaatverandering
vredescultuur
onderwijs in noodsituaties
onderwijs voor allen
waterbeheer
afrika
biodiversiteit
cultuurobjecten
informatiemaatschappij
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
documentair erfgoed
alfabetisering
educatief materiaal
drinkwater
Verenigde Naties
begraafplaatsen en herdenkingssites WO I
belforten
onderwatererfgoed
interculturele dialoog
Oekraïne
restauratie
natuurrampenpreventie
racisme en xenofobie
kunstmatige intelligentie
beleid
Unesco-scholen
bio-ethiek
fut
biosfeergebieden
curriculum
forwomeninscience
musea
steden
hoger onderwijs
kustzones
basisonderwijs
natuurlijke rijkdommen
secundair onderwijs
natuurlijk werelderfgoed
oceanografie
begijnhoven
digitale kloof
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
educatie voor duurzame ontwikkeling
gezondheid
volwassenenonderwijs
leefmilieu
migranten
geschiedenis
archieven en bibliotheken
leerstoelen
fust
vrede
inheemse culturen
aidspreventie
vredeseducatie
internationale samenwerking
onderwijs
mediawijsheid
tolerantie
onderwijsagenda 2030
gemeenschapsmedia
natuurwetenschappen
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
armoedebestrijding
doping
jongerenwerking
open science
geopark
woestijnvorming
basiswetenschap
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
onroerend erfgoed
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
buitenlands beleid
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
diversiteit en gelijke kansen
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco-verenigingen
aardwetenschappen
cultureel erfgoed
leiderschap en ondernemerschap
natuurbeleid
beschermde gebieden
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Over ons
Contact
werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
duurzame ontwikkeling
culturele diversiteit
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
mensenrechten
recht op onderwijs
klimaatverandering
vredescultuur
onderwijs in noodsituaties
onderwijs voor allen
waterbeheer
afrika
biodiversiteit
cultuurobjecten
informatiemaatschappij
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
documentair erfgoed
alfabetisering
educatief materiaal
drinkwater
Verenigde Naties
begraafplaatsen en herdenkingssites WO I
belforten
onderwatererfgoed
interculturele dialoog
Oekraïne
restauratie
natuurrampenpreventie
racisme en xenofobie
kunstmatige intelligentie
beleid
Unesco-scholen
bio-ethiek
fut
biosfeergebieden
curriculum
forwomeninscience
musea
steden
hoger onderwijs
kustzones
basisonderwijs
natuurlijke rijkdommen
secundair onderwijs
natuurlijk werelderfgoed
oceanografie
begijnhoven
digitale kloof
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
educatie voor duurzame ontwikkeling
gezondheid
volwassenenonderwijs
leefmilieu
migranten
geschiedenis
archieven en bibliotheken
leerstoelen
fust
vrede
inheemse culturen
aidspreventie
vredeseducatie
internationale samenwerking
onderwijs
mediawijsheid
tolerantie
onderwijsagenda 2030
gemeenschapsmedia
natuurwetenschappen
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
armoedebestrijding
doping
jongerenwerking
open science
geopark
woestijnvorming
basiswetenschap
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
onroerend erfgoed
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
buitenlands beleid
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
diversiteit en gelijke kansen
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco-verenigingen
aardwetenschappen
cultureel erfgoed
leiderschap en ondernemerschap
natuurbeleid
beschermde gebieden
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Home
Unesco in de kijker
Nieuwsberichten
Publicaties
Evenementen
Opinies
Achtergrond
Adviezen
Unesco in Vlaanderen
Unesco-scholen
Werelderfgoed
Unesco-leerstoelen
Immaterieel Cultureel Erfgoed
Creatieve steden
Documentair erfgoed
Geoparken en biosfeergebieden
Unesco-kantoren en partners
Verbind je met Unesco
Experten
Stages & werk
Patronage
Prijzen
Erkenning
Netwerken
Vlaanderen steunt Unesco
Wetenschapsfonds FUST
Erfgoedfonds FUT
Unesco-thema's
Onderwijs
Wetenschappen
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Basisonderwijs
Lees meer
UNESCO
Unesco roept op tot gepast gebruik van technologie in het onderwijs
Publicatie
Lees meer
Erastus Kautondokwa/Ministry of Education, Arts and Culture, Namibia
Leren met levend erfgoed in Namibië en Zimbabwe
Nieuwsbericht
Lees meer
Unesco helpt landen met afstandsonderwijs
Nieuwsbericht
Lees meer
Tweede kans op onderwijs voor kinderen in Syrië
Nieuwsbericht
Lees meer
69 miljoen leraars tekort om iedereen onderwijs te kunnen aanbieden
Nieuwsbericht
Lees meer
Partnerschap voor Irak
Nieuwsbericht
Lees meer
Lichaam en geest voeden
Nieuwsbericht
Lees meer
61 miljoen kinderen zaten nog nooit op een schoolbank
Nieuwsbericht
Lees meer
Regionaal centrum voor kleuteronderwijs
Nieuwsbericht
Lees meer
Er is onvoldoende georganiseerde zorg voor zeer jonge kinderen zegt UNESCO
Nieuwsbericht
Lees meer
Onderwijs als aids-vaccin
Nieuwsbericht
Lees meer
46 miljoen kinderen niet naar school in Zuid- en Oost-Azië
Nieuwsbericht
Lees meer
5 miljoen schoolboeken voor Irak
Nieuwsbericht
Lees meer
Culturele diversiteit en bescherming van ons erfgoed voor een betere wederzijdse verstandhouding
Nieuwsbericht
Lees meer
Meisjes en vrouwen eerst
Nieuwsbericht