werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
culturele diversiteit
duurzame ontwikkeling
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
mensenrechten
recht op onderwijs
vredescultuur
klimaatverandering
onderwijs in noodsituaties
onderwijs voor allen
waterbeheer
afrika
biodiversiteit
cultuurobjecten
informatiemaatschappij
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
documentair erfgoed
alfabetisering
educatief materiaal
drinkwater
Verenigde Naties
begraafplaatsen en herdenkingssites WO I
belforten
onderwatererfgoed
interculturele dialoog
natuurrampenpreventie
restauratie
racisme en xenofobie
kunstmatige intelligentie
Oekraïne
beleid
bio-ethiek
curriculum
musea
forwomeninscience
fut
Unesco-scholen
biosfeergebieden
steden
hoger onderwijs
kustzones
basisonderwijs
natuurlijke rijkdommen
secundair onderwijs
natuurlijk werelderfgoed
oceanografie
begijnhoven
digitale kloof
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
gezondheid
leefmilieu
migranten
archieven en bibliotheken
educatie voor duurzame ontwikkeling
vrede
volwassenenonderwijs
inheemse culturen
geschiedenis
aidspreventie
vredeseducatie
internationale samenwerking
onderwijs
fust
tolerantie
leerstoelen
onderwijsagenda 2030
mediawijsheid
gemeenschapsmedia
natuurwetenschappen
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
armoedebestrijding
doping
jongerenwerking
open science
woestijnvorming
basiswetenschap
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
geopark
cultuurobjecten
onroerend erfgoed
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
buitenlands beleid
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
diversiteit en gelijke kansen
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco-verenigingen
aardwetenschappen
cultureel erfgoed
leiderschap en ondernemerschap
natuurbeleid
beschermde gebieden
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Over ons
Contact
werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
culturele diversiteit
duurzame ontwikkeling
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
mensenrechten
recht op onderwijs
vredescultuur
klimaatverandering
onderwijs in noodsituaties
onderwijs voor allen
waterbeheer
afrika
biodiversiteit
cultuurobjecten
informatiemaatschappij
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
documentair erfgoed
alfabetisering
educatief materiaal
drinkwater
Verenigde Naties
begraafplaatsen en herdenkingssites WO I
belforten
onderwatererfgoed
interculturele dialoog
natuurrampenpreventie
restauratie
racisme en xenofobie
kunstmatige intelligentie
Oekraïne
beleid
bio-ethiek
curriculum
musea
forwomeninscience
fut
Unesco-scholen
biosfeergebieden
steden
hoger onderwijs
kustzones
basisonderwijs
natuurlijke rijkdommen
secundair onderwijs
natuurlijk werelderfgoed
oceanografie
begijnhoven
digitale kloof
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
gezondheid
leefmilieu
migranten
archieven en bibliotheken
educatie voor duurzame ontwikkeling
vrede
volwassenenonderwijs
inheemse culturen
geschiedenis
aidspreventie
vredeseducatie
internationale samenwerking
onderwijs
fust
tolerantie
leerstoelen
onderwijsagenda 2030
mediawijsheid
gemeenschapsmedia
natuurwetenschappen
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
armoedebestrijding
doping
jongerenwerking
open science
woestijnvorming
basiswetenschap
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
geopark
cultuurobjecten
onroerend erfgoed
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
buitenlands beleid
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
diversiteit en gelijke kansen
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco-verenigingen
aardwetenschappen
cultureel erfgoed
leiderschap en ondernemerschap
natuurbeleid
beschermde gebieden
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Home
Unesco in de kijker
Nieuwsberichten
Publicaties
Evenementen
Opinies
Achtergrond
Unesco in Vlaanderen
Unesco-scholen
Werelderfgoed
Unesco-leerstoelen
Immaterieel Cultureel Erfgoed
Creatieve steden
Documentair erfgoed
Geoparken en biosfeergebieden
Unesco-kantoren en partners
Verbind je met Unesco
Experten
Stages & werk
Patronage
Prijzen
Erkenning
Netwerken
Vlaanderen steunt Unesco
Wetenschapsfonds FUST
Erfgoedfonds FUT
Unesco-thema's
Onderwijs
Wetenschappen
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Alle
Onderwijs
Wetenschap
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Lees meer
BeGlobal
Vlaamse Unesco-scholen kiezen voor vrede
Nieuwsbericht
Lees meer
Unsplash/Kevin Ku
Bewijs van seksisme in generatieve kunstmatige intelligentie
Nieuwsbericht
Lees meer
https://www.goodfreephotos.com
Eén jaar na de start van het Wereldwijde verdrag over hoger onderwijs – wat is er nodig om er een gamechanger van te maken?
Opinie
Lees meer
PxHere
Nieuw Unesco-raamwerk voor cultuur- en kunsteducatie
Nieuwsbericht
Lees meer
UNESCO/Serhii Kurdiukov
11.000 extra laptops voor Oekraïense scholieren
Nieuwsbericht
Lees meer
UNESCO
Nature: Inzet op open science blijft belangrijk voor Unesco
Nieuwsbericht
Lees meer
Pixabay
Unesco lanceert platform voor ethische kunstmatige intelligentie
Nieuwsbericht
Lees meer
UNESCO
The Unesco Courier januari-maart 2024
Publicatie
Lees meer
Unsplash/Igor Omilaev
Het landschap van AI-governance veranderen
Nieuwsbericht
Lees meer
Malagasy National Commission for UNESCO
Oproep: Sluit je aan bij de werelderfgoedvrijwilligerscampagne
Nieuwsbericht
Lees meer
Unsplash/Andre Hunter
Internationale dag van het onderwijs in het teken van de strijd tegen haatspraak
Nieuwsbericht
Lees meer
Pexels/David Peinado
Unesco versterkt haar financiële steun voor Oekraïense journalisten
Nieuwsbericht
Vorige pagina
Volgende pagina