werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
duurzame ontwikkeling
culturele diversiteit
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
recht op onderwijs
klimaatverandering
vredescultuur
mensenrechten
onderwijs voor allen
onderwijs in noodsituaties
waterbeheer
biodiversiteit
cultuurobjecten
informatiemaatschappij
afrika
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
alfabetisering
documentair erfgoed
Verenigde Naties
drinkwater
belforten
onderwatererfgoed
educatief materiaal
natuurrampenpreventie
restauratie
interculturele dialoog
racisme en xenofobie
beleid
bio-ethiek
musea
curriculum
kustzones
forwomeninscience
natuurlijke rijkdommen
fut
biosfeergebieden
steden
basisonderwijs
secundair onderwijs
Unesco-scholen
oceanografie
begijnhoven
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
hoger onderwijs
gezondheid
digitale kloof
leefmilieu
migranten
archieven en bibliotheken
natuurlijk werelderfgoed
inheemse culturen
geschiedenis
aidspreventie
educatie voor duurzame ontwikkeling
onderwijs
Oekraïne
tolerantie
vredeseducatie
onderwijsagenda 2030
kunstmatige intelligentie
fust
volwassenenonderwijs
gemeenschapsmedia
internationale samenwerking
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
leerstoelen
natuurwetenschappen
armoedebestrijding
doping
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
open science
woestijnvorming
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
basiswetenschap
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
geopark
buitenlands beleid
onroerend erfgoed
jongerenwerking
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
vrede
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
diversiteit en gelijke kansen
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco Clubs
aardwetenschappen
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Over ons
Contact
werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
duurzame ontwikkeling
culturele diversiteit
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
recht op onderwijs
klimaatverandering
vredescultuur
mensenrechten
onderwijs voor allen
onderwijs in noodsituaties
waterbeheer
biodiversiteit
cultuurobjecten
informatiemaatschappij
afrika
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
alfabetisering
documentair erfgoed
Verenigde Naties
drinkwater
belforten
onderwatererfgoed
educatief materiaal
natuurrampenpreventie
restauratie
interculturele dialoog
racisme en xenofobie
beleid
bio-ethiek
musea
curriculum
kustzones
forwomeninscience
natuurlijke rijkdommen
fut
biosfeergebieden
steden
basisonderwijs
secundair onderwijs
Unesco-scholen
oceanografie
begijnhoven
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
hoger onderwijs
gezondheid
digitale kloof
leefmilieu
migranten
archieven en bibliotheken
natuurlijk werelderfgoed
inheemse culturen
geschiedenis
aidspreventie
educatie voor duurzame ontwikkeling
onderwijs
Oekraïne
tolerantie
vredeseducatie
onderwijsagenda 2030
kunstmatige intelligentie
fust
volwassenenonderwijs
gemeenschapsmedia
internationale samenwerking
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
leerstoelen
natuurwetenschappen
armoedebestrijding
doping
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
open science
woestijnvorming
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
basiswetenschap
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
geopark
buitenlands beleid
onroerend erfgoed
jongerenwerking
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
vrede
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
diversiteit en gelijke kansen
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco Clubs
aardwetenschappen
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Home
Unesco in de kijker
Nieuwsberichten
Publicaties
Evenementen
Opinies
Achtergrond
Unesco in Vlaanderen
Unesco-scholen
Werelderfgoed
Unesco-leerstoelen
Immaterieel Cultureel Erfgoed
Creatieve steden
Documentair erfgoed
Geoparken en biosfeergebieden
Unesco-kantoren en partners
Verbind je met Unesco
Experten
Stages & werk
Patronage
Prijzen
Erkenning
Netwerken
Vlaanderen steunt Unesco
Wetenschapsfonds FUST
Erfgoedfonds FUT
Unesco-thema's
Onderwijs
Wetenschappen
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Oceanografie
Lees meer
VLIZ/Jelle Rondelez
Help je de evolutie van de kustlijn opvolgen?
Nieuwsbericht
Lees meer
Pixnio
Vlaamse systemen voor het verzamelen van informatie over de oceaan zijn wereldtop
Nieuwsbericht
Lees meer
PxHere
Biodiversiteit onder water in kaart brengen zonder soorten te storen
Achtergrond
Lees meer
Clive R. McMahon, IMOS Animal Tagging, Sydney Institute of Marine Science
Zeeolifanten worden oceanografen
Nieuwsbericht
Lees meer
© Brandon Rosenblum
Minister Crevits op Unesco's oceanen event
Evenement
Lees meer
Biodiversiteits expedities in Werelderfgoedsites
Nieuwsbericht
Lees meer
Vandevorst Kris
Vlaams expert in Unesco's adviesorgaan voor onderwatererfgoed
Nieuwsbericht
Lees meer
Flanders at UNESCO
Publicatie
Lees meer
pixhere
Nieuw digitaal ecosysteem voor experts en oceaanwetenschappers
Nieuwsbericht
Lees meer
Brochure toont innovatiekracht blauwe economie in Vlaanderen
Publicatie
Lees meer
The Unesco Courier januari-maart 2021
Publicatie
Lees meer
Diego Torres
Wat doet Unesco om onze oceanen beter te beheren en meer te beschermen?
Nieuwsbericht
Lees meer
Ann-Katrien Lescrauwaet
Experten