werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
culturele diversiteit
duurzame ontwikkeling
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
mensenrechten
recht op onderwijs
vredescultuur
klimaatverandering
onderwijs in noodsituaties
onderwijs voor allen
waterbeheer
afrika
biodiversiteit
cultuurobjecten
informatiemaatschappij
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
documentair erfgoed
alfabetisering
educatief materiaal
drinkwater
Verenigde Naties
begraafplaatsen en herdenkingssites WO I
belforten
onderwatererfgoed
interculturele dialoog
natuurrampenpreventie
restauratie
racisme en xenofobie
beleid
kunstmatige intelligentie
Oekraïne
bio-ethiek
musea
curriculum
forwomeninscience
fut
Unesco-scholen
biosfeergebieden
steden
kustzones
basisonderwijs
natuurlijke rijkdommen
hoger onderwijs
secundair onderwijs
natuurlijk werelderfgoed
oceanografie
begijnhoven
digitale kloof
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
gezondheid
leefmilieu
migranten
archieven en bibliotheken
educatie voor duurzame ontwikkeling
volwassenenonderwijs
inheemse culturen
geschiedenis
aidspreventie
vredeseducatie
internationale samenwerking
onderwijs
fust
vrede
tolerantie
leerstoelen
onderwijsagenda 2030
mediawijsheid
gemeenschapsmedia
natuurwetenschappen
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
armoedebestrijding
doping
jongerenwerking
open science
woestijnvorming
basiswetenschap
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
geopark
cultuurobjecten
onroerend erfgoed
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
buitenlands beleid
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
diversiteit en gelijke kansen
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco-verenigingen
aardwetenschappen
cultureel erfgoed
leiderschap en ondernemerschap
natuurbeleid
beschermde gebieden
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Over ons
Contact
werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
culturele diversiteit
duurzame ontwikkeling
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
mensenrechten
recht op onderwijs
vredescultuur
klimaatverandering
onderwijs in noodsituaties
onderwijs voor allen
waterbeheer
afrika
biodiversiteit
cultuurobjecten
informatiemaatschappij
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
documentair erfgoed
alfabetisering
educatief materiaal
drinkwater
Verenigde Naties
begraafplaatsen en herdenkingssites WO I
belforten
onderwatererfgoed
interculturele dialoog
natuurrampenpreventie
restauratie
racisme en xenofobie
beleid
kunstmatige intelligentie
Oekraïne
bio-ethiek
musea
curriculum
forwomeninscience
fut
Unesco-scholen
biosfeergebieden
steden
kustzones
basisonderwijs
natuurlijke rijkdommen
hoger onderwijs
secundair onderwijs
natuurlijk werelderfgoed
oceanografie
begijnhoven
digitale kloof
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
gezondheid
leefmilieu
migranten
archieven en bibliotheken
educatie voor duurzame ontwikkeling
volwassenenonderwijs
inheemse culturen
geschiedenis
aidspreventie
vredeseducatie
internationale samenwerking
onderwijs
fust
vrede
tolerantie
leerstoelen
onderwijsagenda 2030
mediawijsheid
gemeenschapsmedia
natuurwetenschappen
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
armoedebestrijding
doping
jongerenwerking
open science
woestijnvorming
basiswetenschap
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
geopark
cultuurobjecten
onroerend erfgoed
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
buitenlands beleid
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
diversiteit en gelijke kansen
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco-verenigingen
aardwetenschappen
cultureel erfgoed
leiderschap en ondernemerschap
natuurbeleid
beschermde gebieden
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Home
Unesco in de kijker
Nieuwsberichten
Publicaties
Evenementen
Opinies
Achtergrond
Unesco in Vlaanderen
Unesco-scholen
Werelderfgoed
Unesco-leerstoelen
Immaterieel Cultureel Erfgoed
Creatieve steden
Documentair erfgoed
Geoparken en biosfeergebieden
Unesco-kantoren en partners
Verbind je met Unesco
Experten
Stages & werk
Patronage
Prijzen
Erkenning
Netwerken
Vlaanderen steunt Unesco
Wetenschapsfonds FUST
Erfgoedfonds FUT
Unesco-thema's
Onderwijs
Wetenschappen
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Unesco in de kijker
Achtergrond
Achtergrond
Alle
Onderwijs
Wetenschap
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Lees meer
Pikist
Hoe kan AI het onderwijs en de rol van leraren veranderen?
Achtergrond
Lees meer
Unsplash/Patrick Amoy
Generatieve kunstmatige intelligentie in het onderwijs: wat zijn de kansen en uitdagingen?
Achtergrond
Lees meer
Vlaamse Unesco Commissie
Videoreeks over erfgoed in Vlaanderen
Achtergrond
Lees meer
cost/ Cartooning for Peace
Cartoons over persvrijheid als levensader van de mensenrechten
Achtergrond
Lees meer
© Stad Dendermonde
Conventie immaterieel erfgoed: waar staan we en waar gaan we naartoe?
Achtergrond
Lees meer
PxHere
Biodiversiteit onder water in kaart brengen zonder soorten te storen
Achtergrond
Lees meer
Unesco-lidstaten engageren zich voor Open Science
Achtergrond
Lees meer
Eerste ethisch kader voor de ontwikkeling van kunstmatige intelligentie
Achtergrond
Lees meer
Hoe moet de toekomst van het onderwijs er uitzien?
Achtergrond
Lees meer
Na 75 jaar is Unesco nog steeds relevant voor Vlaams erfgoed
Achtergrond
Lees meer
kai Stachowiak
Ethische dilemma’s bij artificiële intelligentie en genoombewerking
Achtergrond
Lees meer
Unesco
Illegale kunsthandel boomt dankzij de coronapandemie
Achtergrond
Vorige pagina
Volgende pagina