werelderfgoed
duurzame ontwikkeling
immaterieel cultureel erfgoed
culturele diversiteit
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
recht op onderwijs
klimaatverandering
vredescultuur
mensenrechten
onderwijs voor allen
onderwijs in noodsituaties
waterbeheer
biodiversiteit
informatiemaatschappij
afrika
cultuurobjecten
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
alfabetisering
documentair erfgoed
Verenigde Naties
drinkwater
belforten
onderwatererfgoed
educatief materiaal
natuurrampenpreventie
restauratie
interculturele dialoog
racisme en xenofobie
beleid
bio-ethiek
curriculum
forwomeninscience
natuurlijke rijkdommen
kustzones
musea
biosfeergebieden
steden
fut
basisonderwijs
secundair onderwijs
begijnhoven
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
hoger onderwijs
gezondheid
Unesco-scholen
digitale kloof
leefmilieu
migranten
archieven en bibliotheken
inheemse culturen
geschiedenis
aidspreventie
educatie voor duurzame ontwikkeling
onderwijs
oceanografie
natuurlijk werelderfgoed
tolerantie
vredeseducatie
onderwijsagenda 2030
kunstmatige intelligentie
volwassenenonderwijs
gemeenschapsmedia
internationale samenwerking
fust
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
leerstoelen
natuurwetenschappen
Oekraïne
armoedebestrijding
doping
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
open science
woestijnvorming
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
basiswetenschap
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
geopark
buitenlands beleid
onroerend erfgoed
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
vrede
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
jongerenwerking
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
diversiteit en gelijke kansen
monumentenzorg
media
landschap
ASPnet
mens- en biosfeer programma
Unesco Clubs
aardwetenschappen
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Over ons
Contact
werelderfgoed
duurzame ontwikkeling
immaterieel cultureel erfgoed
culturele diversiteit
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
recht op onderwijs
klimaatverandering
vredescultuur
mensenrechten
onderwijs voor allen
onderwijs in noodsituaties
waterbeheer
biodiversiteit
informatiemaatschappij
afrika
cultuurobjecten
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
alfabetisering
documentair erfgoed
Verenigde Naties
drinkwater
belforten
onderwatererfgoed
educatief materiaal
natuurrampenpreventie
restauratie
interculturele dialoog
racisme en xenofobie
beleid
bio-ethiek
curriculum
forwomeninscience
natuurlijke rijkdommen
kustzones
musea
biosfeergebieden
steden
fut
basisonderwijs
secundair onderwijs
begijnhoven
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
hoger onderwijs
gezondheid
Unesco-scholen
digitale kloof
leefmilieu
migranten
archieven en bibliotheken
inheemse culturen
geschiedenis
aidspreventie
educatie voor duurzame ontwikkeling
onderwijs
oceanografie
natuurlijk werelderfgoed
tolerantie
vredeseducatie
onderwijsagenda 2030
kunstmatige intelligentie
volwassenenonderwijs
gemeenschapsmedia
internationale samenwerking
fust
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
leerstoelen
natuurwetenschappen
Oekraïne
armoedebestrijding
doping
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
open science
woestijnvorming
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
basiswetenschap
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
geopark
buitenlands beleid
onroerend erfgoed
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
vrede
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
jongerenwerking
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
diversiteit en gelijke kansen
monumentenzorg
media
landschap
ASPnet
mens- en biosfeer programma
Unesco Clubs
aardwetenschappen
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Home
Unesco in de kijker
Nieuwsberichten
Publicaties
Evenementen
Opinies
Achtergrond
Unesco in Vlaanderen
Unesco-scholen
Werelderfgoed
Unesco-leerstoelen
Immaterieel Cultureel Erfgoed
Creatieve steden
Documentair erfgoed
Geoparken en biosfeergebieden
Unesco-kantoren en partners
Verbind je met Unesco
Experten
Stages & werk
Patronage
Prijzen
Erkenning
Netwerken
Vlaanderen steunt Unesco
Wetenschapsfonds FUST
Erfgoedfonds FUT
Unesco-thema's
Onderwijs
Wetenschappen
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Kustzones
Lees meer
Diego Torres
Wat doet Unesco om onze oceanen beter te beheren en meer te beschermen?
Nieuwsbericht
Lees meer
Koraalrif in Belize niet langer in gevaar dankzij Vlaamse steun aan Unesco
Nieuwsbericht
Lees meer
Zuurstofarmoede in de oceaan: gevaren en oplossingen
Achtergrond
Lees meer
Samenwerken voor het beschermen mariene biodiversiteit
Nieuwsbericht
Lees meer
De oceaan ontsluiten
Publicatie
Lees meer
10 jaar Unesco in Oostende, dé hub voor meer dan 1 000 oceaanexperten wereldwijd
Achtergrond
Lees meer
Ernst kusterosie tengevolge klimaatverandering onderschat
Nieuwsbericht
Lees meer
UNESCO info 85
Publicatie
Lees meer
Blauwdruk voor de duurzaamheid van zee en kustgebieden
Nieuwsbericht
Lees meer
UNESCO neemt de verdediging van de oceaan op zich
Nieuwsbericht
Lees meer
UNESCO info 84
Publicatie
Lees meer
Minister-president Peeters op Algemene Conferentie UNESCO
Nieuwsbericht
Lees meer
Recht door zee: het IODE Project Office in Oostende
Nieuwsbericht
Lees meer
Kustatlas voor Afrika in de steigers
Nieuwsbericht
Lees meer
Nieuw internationaal centrum voor het beheer en het gebruik van oceaangegevens in Oostende
Achtergrond